Oferta O firmie Kontakt Jak kupować ? Dostawa i wysyłka Regulamin Zamówienia

ZAMÓWIENIA

Zamówienia na nasze produkty jak również na usługi instalacyjne można składać telefonicznie oraz poprzez wysyłanie wiadomości e-mail na adres biuro@extremesat.pl
Telefoniczne zamówienia można składać dzwoniąc na numer stacjonarny (32) 214 64 58 codziennie w godzinach od 9:00 do 18:00 w dni robocze (od poniedziałku do soboty) dodatkowo usługi serwisowe "pilnej potrzeby" można zamawiać w ramach tzw. pogotowia antenowego również w niedziele do godziny 14:00. Zamówienia drogą e-mail można składać całodobowo wysyłając wiadomość e-mail z zamówieniem na adres biuro@extremesat.pl lub w przypadku zamówień produktów sklep@extremesat.pl

Zamówienia realizowane są zwykle w terminie do 3 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia. Realizacja zamówienia produktu polega na wysłaniu do Klienta przesyłki kurierskiej zawierającej produkty sprecyzowne w zamówieniu. Realizacja zamówień instalacyjnych (usługi instalacji i serwisu systemów antenowych itp) następuje w terminie do 2 dni roboczych od przyjecia zlecenia potwierdzonego przez Klienta. Uprzejmie informujemy, że nasze usługi instalacyjno-serwisowe dostępne są tylko w rejonie działania firmy Extreme-SAT (Czechowice-Dziedzice, Bielsko-Biała oraz okolice). Realizacja zakupów w systemie wysyłkowym obejmuje obszar Polski i krajów Unii Europejskiej.

Aby Twoje zamówienie mogło zostać zrealizowane musi ono zawierać następujace dane :

- dane adresowe (miejsce dostawy produktów) należy uwzględnić: miejscowość, kod pocztowy, numer domu , numer lokalu/mieszkania
- dane osobowe (imię i nazwisko Klienta lub nazwę firmy i numer NIP (jeśli dokonujsze zakupu na firmę) potrzebne do wystawienia faktury VAT
- numer telefoniczny (numer kontaktowy niezbędny dla kuriera)



Oferujemy dekodery przygotowane do pracy! - tylko u nas kupując dekoder otrzymasz urządzenie z ułożoną przez listą kanałów darmowej telewizji cyfrowej (satelitarnej i naziemnej) pogrupowanych tematycznie (np. polskie, filmy, bajki, sport,muzyka, rozrywka, informacje). Nasze dekodery uniwersalne dostarczane są zawsze z listą darmowych europejskich kanałów satelitarnych, których nie znajdziesz w ofercie płatnych platform satelitarnych sprzedawanych w Polsce. Wśród kanałów obecnych na liście takiego dekodera uniwersalnego znajdują się też programy angielskiej darmowej cyfrowej platformy satelitarnej Freesat.
Tylko nasze dekodery posiadają ułożoną listę kanałów darmowej telewizji cyfrowej. Każdy z naszych dekoderów pozwala również
na dowolne zmienianie listy programów - przestawianie kolejności, kasowanie oraz dodawania programów, zmiana nazwy programów. Wraz z dekoderem otrzymasz także naszą autorską instrukcję instalacji i ustawienia anteny satelitarnej- krok po kroku!

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Za zakupione w sklepie internetowym extremesat.pl / sklep.extremesat.pl produkty możesz zapłacić gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki (tzw. płatność pobraniowa)
lub realizując przelew kwoty należności za produkty oraz koszt ich przesyłki kurierskiej w formie przedpłaty na nasz rachunek bankowy. Płatności tego typu (przelew) można dokonać na podstawie otrzymanej wcześniej od nas faktury pro-forma stanowiącej podsumowanie złożonego zamówienia i obejmującej całkowity koszt (produkt+wysyłka).

przesyłki pobraniowe (płatność przy odbiorze paczki gotówką kurierowi) dostępne są tylko i wyłącznie na terenie Polski

W przypadku zakupów dokonywanych za granice (przesyłka zagraniczna) jedyną dostępną formą płatności za zakupy jest przelew/przedpłata na rachunek bankowy

nr rachunku : 82 1050 1256 1000 0023 1501 6846

IBAN : PL  SWIFT : INGBPLPW

Nazwa odbiorcy : Extreme-SAT Adam Szpoczek
                          ul. Miliardowicka 55
                          43-518 Ligota k.Bielska-Białej
                          NIP :  6521649976

W pozycji "tytułem" przelewu proszę wpisać numer faktury pro-forma (otrzymanej od nas przy składaniu zamówienia)

Wplaty w PLN (złotych polskich) . Jeżeli nie posiadasz rachunku bankowego w Polsce (masz tylko konto w EUR , GBP lub innej walucie) przed dokonaniem przelewu na nasz rachunek zapytaj w swoim banku o aktualne przeliczenie z Twojej waluty na złotówki (PLN) i koszty takiej operacji bankowej dodaj do przelewanej kwoty. W przypadku gdy nie uzupełnisz kwoty przelewu o koszt przewalutowania (zależny od Twojego Banku zagranicznego) kwota przelewana na nasz rachunek będzie nie pełna (pomniejszona właśnie o koszt przewalutowania na złotówki a tym samym wartość otrzymanej płatności będzie niższa od kwoty należności za produkty ujętej w fakturze pro-forma przy zamówieniu
co uniemożliwi nam realizację Twojego zamówienia (niepełna płatność).

W przypadku zakupów zagranicznych dokonanie przelewu na polski (złotówkowy) rachunek bankowy możliwe jest też za pośrednictwem wyspecjalizowanych serwisów, które zajmują się realizacją przelewów tego typu. Najbardziej popularne serwisy internetowe świadczące tego typu usługi transferowe (przelewy do Polski z innych krajów) :



WARTO WIEDZIEĆ 

Wraz z zamówionym produktem w przesyłce kurierskiej otrzymasz dowód sprzedaży w postaci Faktury VAT lub paragonu fiskalnego.

Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD a trasę przesyłki można śledzić korzystając ze strony DPD TRACKING :https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
Na stronie tej należy wpisać numer nadania przesyłki kurierskiej (numer taki jest przydzielany przez DPD przy nadawaniu przesyłki i otrzymasz go od nas po nadaniu paczki.
Przesyłki kurierskie DPD na terenie Polski dostarczane są najczęściej na drugi dzień od nadania przesyłki. Czas realizacji przesyłek zagranicznych zależny jest od dystansu jaki ma do przebycia dana przesyłka (kraj docelowy) i określony jest przez DPD w cenniku przesyłek zagranicznych dostępnym na naszej stronie > dostawa i wysyłka <

Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa Konsumencka) Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość bez podawania przyczyny w terminie do 14 dni od dnia otrzymania towaru czyli dnia odbioru przesyłki kurierskiej. Bardziej szczegółowe informacje na ten temat jak również inne zagadnienia natury formalnej znajdują się w naszym regulaminie dostępnym tutaj : http://extremesat.pl/regulamin.htm


W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie oraz o związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji złożonego zamówienia.
Jeżeli zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z realizacji zamówienia lub też zrezygnować jedynie
z tego produktu, którego brak w magazynie wydłuża czas realizacji zamówienia. Celem sprawdzenia aktualnej dostępności danego produktu prosimy zadzwonić.