KONTAKT OFERTA O FIRMIE / O NAS REGULAMIN JAK ZAMAWIAĆ ? JAK KUPOWAĆ ?

JAK ZAMAWIAĆ ?

 HOME (STRONA GŁÓWNA)
 TELEWIZJA BEZ ABONAMENTU
 INSTALACJE ANTENOWE 
 MONTAŻ I SERWIS ANTEN
 DEKODERY UNIWERSALNE
 DEKODERY SATELITARNE
 MULTIROOM DLA DOMU
 TELEWIZJA ZAGRANICZNA
 WYKAZY KANAŁÓW
 TELEWIZJA CYFROWA
 TELEWIZJA NAZIEMNA 
 TELEWIZJA SATELITARNA
 TELEWIZJA BEZPŁATNA (FTA)
 TELEWIZJA PŁATNA (PAY TV)
 TELEWIZJA "NA KARTĘ" SMART HD+
 SMART TV (TV INTERNETOWA)
 TELEWIZJA ANGIELSKA
 TELEWIZJA NIEMIECKA
 POLSKA TELEWIZJA ZA GRANICĄ
 ZAGRANICZNA TELEWIZJA W POLSCE
 DEKODERY BEZ ABONAMENTU
JAK ZAMAWIAĆ ?




Zamówienia telefoniczne przyjmowane są codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 9:00 do 17:00


Aby Twoje zamówienie mogło zostać zrealizowane musi ono zawierać następujace dane :

- dane adresowe (miejsce dostawy produktów) należy uwzględnić: miejscowość, kod pocztowy, numer domu , numer lokalu/mieszkania
- dane osobowe (imię i nazwisko Klienta lub nazwę firmy i numer NIP (jeśli dokonujsze zakupu na firmę) potrzebne do Faktury VAT
- numer telefoniczny (numer kontaktowy niezbędny dla kuriera)

!!! ZAMÓWIENIA BEZ NUMERU KONTAKTOWEGO DO ZAMAWIAJĄCEGO NIE PODLEGAJĄ REALIZACJI !!!



Zamówienia
przyjmowane są telefonicznie oraz za pośrednictwem wiadomości e-mail

przesyłanych na adres:



Aby złożyć zamówienie możesz wysłać do nas wiadomość elektroniczną także na adres biuro@extremesat.pl


Procedura zamówienia przebiega w następujący sposób :

  1. Ustalenie przedmiotu transakcji i formy płatności – utworzenie oferty indywidualnej w postaci faktury pro-forma
  2. potwierdzenie zamówienia przez Klienta (po otrzymaniu maila z ofertą pro-forma) odpisanie „potwierdzam zamówienie”
  3. przygotowanie przesyłki do nadania i jej wysyłka kurierska – nadanie paczki kurierskiej DPD
  4. informacja o nadaniu przesyłki kurierskiej przesyłana Klientowi na email lub sms (wiadomość/powiadomienie zawiera numer nadania paczki DPD umożliwiający śledzenie trasy przesyłki kurierskiej)

Zamówienia na nasze produkty jak również na usługi instalacyjne można składać telefonicznie oraz poprzez wysyłanie wiadomości e-mail na adres biuro@extremesat.pl Telefoniczne zamówienia można składać dzwoniąc na numer stacjonarny (32) 214 64 58 codziennie w godzinach od 9:00 do 18:00 w dni robocze (od poniedziałku do soboty) dodatkowo usługi serwisowe "pilnej potrzeby" można zamawiać w ramach tzw. pogotowia antenowego również w niedziele do godziny 14:00.

Zamówienia drogą e-mail można składać całodobowo wysyłając wiadomość e-mail
z zamówieniem
na adres biuro@extremesat.pl
lub w przypadku zamówień produktów sklep@extremesat.pl

Zamówienia realizowane są zwykle w terminie do 3 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia.

Realizacja zamówienia
produktu polega na wysłaniu do Klienta przesyłki kurierskiej zawierającej produkty sprecyzowne
w zamówieniu. Realizacja zamówień instalacyjnych (usługi instalacji i serwisu systemów antenowych itp)
następuje w terminie do 2 dni roboczych od przyjęcia zlecenia potwierdzonego przez Klienta.

Uprzejmie informujemy, że nasze usługi instalacyjno-serwisowe dostępne są tylko w rejonie działania firmy Extreme-SAT (Czechowice-Dziedzice, Zabrzeg, Ligota, Bronów, Goczałkowice-Zdrój, Pszyczyna, Bielsko-Biała oraz okolice).

Realizacja zakupów w systemie wysyłkowym standardowo obejmuje obszar Polski i krajów Unii Europejskiej.

Uprzejmie informujemy, że dodatkowo możliwa jest również wysyłka dekoderów itp.do Klientów poza obszarem Unii Europejskiej.
W przypadku gdy miejsce Twojego zamieszkania nie znajduje się na obszarze Unii Europejskiej także możez dokonać zakupów w naszej firmie i otrzymasz swoją przesyłkę - w tym przypadku wysyłka realizowana jest przez Pocztę Polską.
Bardziej szczegółowe informacje na tematy związane z możliwością zakupów wysyłkowych za granicę tu > wysyłka zagraniczna <

                .